Ta strona wykorzystuje technologie plików cookies, m.in. w celach statystycznych. Korzystając z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki wyrażasz zgodę na ich umieszczanie w Twoim urządzeniu. Więcej informacji w Polityce Prywatności.

I understand

Sieci handlowe

Wśród naszych Klientów sieciowych są między innymi Kaufland, E.Leclerc, Lewiatan, Intermarche, grupa Społem, a także największa struktura handlowa w Polsce tj. Poczta Polska S.A. z siecią 5 500 placówek sprzedających prasę.
Jedną z ważniejszych zasad współpracy z sieciami handlowymi, której nauczyli nas nasi Klienci, jest maksymalizacja zysków przy efektywnej współpracy z menadżerami kategorii prasa.

Szanujemy Państwa czas, dlatego na każdym etapie współpracy, od momentu przejęcia obsługi marketu do rozliczenia sprzedaży, obecne jest nasze wsparcie udzielane przez przedstawicieli, regionalne biura obsługi, opiekunów sieci i kierowników sprzedaży. Nasza struktura handlowa to blisko 100 specjalistów od prasy, zawsze służących Państwu pomocą. Ponadto posiadamy zaawansowane systemy informatyczne, które zapewniają niezawodną wymianę danych oraz profesjonalną sprawozdawczość analityczną do dyspozycji zarówno Państwa pionu handlowego jak i działu rozliczeń.
Udzielamy gwarancji 10%-wego wzrostu sprzedaży prasy zabezpieczonego dodatkowym rabatem.

Kluczowe aspekty naszej oferty:

  •  G warancja wzrostu sprzedaży zabezpieczona dodatkowym rabatem,
  •  A trakcyjne rabaty, akcje promocyjne, budżety celowe,
  •  R ozwiązania programistyczne w zakresie transferów dostaw, kodów EAN, rozliczeń,
  •  M inimalizacja rozbieżności w rozliczeniach – do poziomu poniżej 0,2% na 1 000 000 zł obrotu,
  •  O ferujemy profesjonalne wyposażenie stoisk prasowych w stylistyce i z logo sieci,
  •  N ajwyższa jakość obsługi poprzez wykwalifikowanych specjalistów ds. sprzedaży prasy,
  •  D edykowane HITY wydawnicze - na wyłączność i z logo sieci oraz pełnym prawem zwrotu.

 

Nie staramy się słuchać, lecz słuchamy naszych Klientów.

Oferta Garmond Press to również:

Warunki finansowe i sprzedaż:

  • najwyższa realizowana marża wartościowa,
  • odroczony termin płatności,
  • jesteśmy na tyle pewni efektywności świadczonych usług, że naszym nowym Klientom gwarantujemy średni roczny wzrost sprzedaży prasy na poziomie co najmniej 10%.

Obsługa Klienta:

  • zapewniamy profesjonalną obsługę poczynając od wykwalifikowanych przedstawicieli handlowych, poprzez specjalistów ds. sprzedaży prasy, koordynatorów,

Nadziały i oferta tytułowa:

  • kompletna oferta tytułowa włącznie z prasą zagraniczną i specjalistyczną - 5000 tytułów,
  • indywidualnie dopasowane zamówienie -„szyte na miarę”, przygotowane przez naszych specjalistów w oparciu o wytyczne Klienta i sprzedażowe listy TOP,
  • precyzyjne narzędzia nasycające topowymi tytułami oraz nowościami, w tym wartościowymi kolekcjami, oraz eliminujące z zamówienia tytuły, które się nie sprzedają,
  • możliwość ustawienia blokady niepożądanych tytułów, np. erotyków, krzyżówek,
  • możliwość ustalenia zamówienia stałego oraz minimum jak i maksimum nadziału,
  • domówienie - możliwość zamawiania dostawy dodatkowej ilości i dodatkowych tytułów w trakcie okresu sprzedaży,
  • specjalne kolekcje, hity wydawnicze oferowane na wyłączność z pełnym prawem zwrotu.

Wsparcie programistyczne:

  • mamy duże doświadczenie w dostosowywaniu naszego systemu dystrybucyjnego do systemów Klienta w zakresie dostaw, sprzedaży, zwrotów i rozliczeń sprzedanej prasy,
  • bezproblemowo od ręki rozwiązujemy kwestie takie jak: transfery dostaw, kodów EAN, pracujemy również w oparciu o indeksy własne Klienta,
  • nasz system posiada mobilne funkcjonalności:
  • przeprowadzania elektronicznej inwentaryzacji prasy,
  • wprowadzania zwrotów z użyciem skanera,
  • elektronicznych domówień,
  • importu sprzedaży on-line.

Dokumenty:

  • na życzenie podzielony dowód dostawy, osobny dla dzienników i czasopism - ułatwia to szybkie przyjęcie dostawy,
  • wydzielona sekcja na dowodach dostaw, gdzie umieszczamy szczegółowe informacje dla Klientów, między innymi o domówieniach, rozliczeniach zwrotów (potwierdzenia przyjętych zwrotów), pomyłkach w zwrotach, nowościach.

Dostawa:

  • dostosowanie wielkości paczki do wymagań Klienta, np. podział na paczki nie cięższe niż 12 kg,
  • dostawy prasy na wskazaną godzinę,
  • zredukowana do minimum ilość reklamacji, dzięki systemowi wagowej weryfikacji podczas procesu kompletacji.

Ekspozycja i reklama:

  • zapewniamy profesjonalne wyposażenie dedykowane do sprzedaży prasy, w tym specjalnie zaprojektowane półki, dzięki którym prasa nie zgina się i ekspozycja nie traci na jakości,
  • kładziemy stosowny nacisk na właściwe oświetlenie na pełnej powierzchni ekspozycji,
  • posiadamy wieloletnie doświadczenie w budowaniu wysokoobrotowej ekspozycji prasy, a także wykwalifikowany sztab ludzi, który jest do Państwa dyspozycji w tym zakresie, korzystamy z takich narzędzi jak np. listy TOP 50, TOP 100, planogramy lokowania prasy, programy graficzne do projektowania stoiska prasowego.

Zwroty:

  • pełne prawo zwrotu egzemplarzy niesprzedanych,
  • weryfikacja numeru egzemplarza zwracanego, np. w przypadku omyłkowego zwrotu numeru bieżącego, wychwytujemy taką pomyłkę Klienta i wysyłamy stosowne powiadomienia,
  • uznajemy przedterminowe zwroty.

 

Nasi pracownicy już dzisiaj gotowi są przedstawić Państwu konkurencyjne warunki handlowe sprzedaży prasy na rok 2017. Prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

Zapraszamy do współpracy!

Zaufali nam: